مشاوره سرمايه گذاري

۵۹ بازديد

مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري وسيله اي براي رشد پول شما است تا با صرف كمترين انرژي و كوتاه ترين زمان به سودهي برسيد. هدف اصلي سرمايه گذاري در اين است كه افراد پس انداز خود را وارد بازار كنند تا پولشان چند برابر شود و به چرخه بازار نيز كمك كنند. برخي از سرمايه گذاران مي خواهند در مدريت رشد پول خود نقش فعالي داشته باشند اما برخي ديگر ترجيح مي دهند تمام امور را به مشاور بسپارند، كه بايد گفت افرادي كه مي خواهند خودشان مسئول تمام امور باشند معمولا دچار ضرر و زيان شده و سرمايه گذاري شان با شكست روبه رو مي شود.

 


كجا سرمايه گذاري كنم؟

دغدغه تمام افراد اين است كه كجا پول خود را سرمايه گذاري كنند تا بتوانند به سود برسند. سرمايه گذاري به طور كلي يك عمل پر ريسك است كه افرد بايد از قبل دانش و درك درست از بازاري كه مي خواهند در آن سرمايه گذاري كنند داشته باشند. پر سود ترين سرمايه گذاري ها در ايران بورس، ارز ديجيتال، تسهيلات بانكي، سكه و طلا، املاك و دلار است. با وجود نواسانات بازار در  ايران به هيچ نوع از سرمايه گذاري ها نمي توان اطمينان كامل داشت لذا قبل از آغاز تخصيص دارايي خود، بهتر است با مشاوران سرمايه گذاري تماس حاصل فرماييد تا با اطمينان خاطر و درك بهتر قدم هاي خود را برداريد.

معرفي گروه مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري عبارت است از تخصيص وجوه دارايي يا سرمايه در بورس، تجارت، كالا، املاك، ارز ديجيتال و مستغلات با هدف ايجاد درآمد. در امور مالي، سرمايه گذاري يك دارايي پولي است كه در آينده درآمد ايجاد مي كند يا بعداً با قيمت بالاتر فروخته مي شود.

سرمايه گذاري به معناي اقدام به ارتكاب اختصاص دارايي در بازار، با انتظار به دست آوردن درآمد يا سود اضافي تعريف مي شود. سرمايه گذاري معمولا با اين اميد به چرخه در مي آيد تا با گذشت زمان رشد كند و به سود برسد.

 

 

زير گروه هاي، گروه مشاوره سرمايه گذاري

مشاور سرمايه گذاري كيست؟

مشاور سرمايه گذاري شخص يا گروهي از افراد است كه از طريق مديريت مستقيم يا غير مستقيم، دارايي هاي مشتري را بررسي مي كند و طبق بودجه اي كه فرد مي خواهد سرمايه گذاري كند، تجزيه و تحليل هايي را به عمل مي آورد  تا بتواند دارايي او را به سود برساند. مشاوران با تدوين استراتژي هاي سرمايه گذاري براي مشترياني كه دارايي خود را مي خواهند به سود برسانند، برنامه ريزي هايي را انجام مي دهند و به آنها كمك مي كنند تا نيازهاي خود را برآورده سازند و به اهداف مالي خود برسند.

 

بورس چيست و چه كاري انجام مي‌دهد؟

به زبان بسيار ساده بورس بازاري است كه در آن معامله‌گران مي‌توانند موارد مختلفي را خريد و فروش كنند، براي اين كار مي‌توان بورس‌هاي مختلفي را با قوانين خاص تشكيل داد مثل بورس ارز يا بورس كالا.

بازار بورس چيست؟

چرا براي سرمايه‌گذاري، بورس را انتخاب مي‌كنيم؟

مزاياي سرمايه گذاري در بورس چيست؟

بهترين سهام براي خريد در بورس را چگونه شناسايي كنيم؟

چگونه در بورس سرمايه گذاري كنيم ؟

مفاهيم بنيادي براي شناخت سوددهي شركت‌ها

درباره مشاوره بورس بشتر بدانيد!

 

p9mq_s12.png

 

چند ميليونر را مي شناسيد كه با پس انداز كردن پولشان ثروتمند شده اند؟ من ديگر حرفي ندارم

رابرت جي.آلن

 

چرا مشاوره سرمايه گذاري؟

براي همه افراد دشوار است كه بدانند پول خود را كجا سرمايه گذاري كنند تا به سود برسند، تنها سرمايه گذاران با تجربه مي توانند در مورد چگونگي اجراي سرمايه گذاري مطمئن باشند. به همين دليل است كه بسياري از مردم ارزش مشاورين مالي را مي دانند زيرا آن ها تنها كساني هستند كه مي توانند راهنمايي هاي صحيح و حرفه اي را براي آنان به اجرا در آورند.

 

سرمايه گذاران با استفاده از يك مشاور مجرب مي توانند با ديد بهتري بازار را بررسي كند و با اطمينان بيشتري دارايي خودشان را وارد چرخه كسب و كار كنند. استفاده از مشاور در سرمايه گذاري مي تواند خطرات ورشكستگي و زيان مالي را كم تر و يا حتي به صفر برساند.

 

يك كسب و كار ايده‌آل، كسب و كاري است كه بازدهي بالايي نسبت به سرمايه‌اش ايجاد مي‌كند و سرمايه زيادي را براي آن بازدهي‌هاي بالا اختصاص مي‌دهد. چنين كسب و كاري به يك ماشين سود مركب تبديل مي‌شود.

«وارن بافت»

كاوش و استخراج ارز هاي ديجيتال

استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ فرآيندي است كه در آن افراد استخراج كننده (ماينر) قدرت پردازش دستگاه هاي استخراج خود را در اختيار شبكه قرار مي دهند تا در تراكنش هاي شبكه تأييد شود و به ازاي اين عمل سكه جديد دريافت مي كنند كه همان ارز ديجيتال است.

استخراج ارز ديجيتال تنها به وسيله حل معادلات پيچيده رياضي ممكن است، كه تنها سخت افزار ها بسيار پيشرفته مي توانند آن را انجام دهند. استخراج ارز هاي ديجيتالي فرآيندي است كه در آن معاملات بين كاربران تأييد و به شبكه ذخيره اطلاعات بلاگ چين اضافه مي شود. در اين شبكه غير متمركز ارز هاي رمز نگاري شده بدون نياز به اتصال به بانك و يا يك اورگان خاص مي تواند به راحتي و با اطمينان انتقال پيدا كند.

انواع روش هاي استخراج ارز ديجيتال چيست؟

استخراج ارز ديجيتال بدون دستگاه

مزاياي استفاده از مشاور استخراج ارز ديجيتال چيست؟

چه كساني به مشاوره استخراج ارز ديجيتال نياز دارند؟

نحوه استخراج ارز هاي ديجيتال چگونه است؟

 

سرمايه گذاري ارز هاي ديجيتال

بعد از خريد دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ بايد كيف پول الكترونيكي خود را تهيه كنيد كه به طور معمول رايگان است و بعد از آن كد دستگاه خود را كه يك رمز شخصي است به شما ارائه مي شود كه از آن موقع به بعد تمام ارز هاي ديجيتال شما پس از استخراج توسط دستگاه، وارد حسابتان مي شود و شما مي توانيد آن را به فروش برسانيد و از آن كسب در آمد كنيد.

ارز ديجيتالي خود را مي توانيد در صرافي هاي معتبر داخلي و خارجي به فروش برسانيد. قيمت هر ارز ديجيتال مانند تمام ارز هاي ديگر دچار نوسانات مي شود، به طور مثال قيمت هر بيت كوين در چند سال اخير بسيار بالا رفته و باعث به سود رساندن دارندگان اين ارز ديجيتال شده است.

مراحل خريد و فروش ارز ديجيتال

مزاياي استفاده از مشاوره خريد و فروش ارز ديجيتال چيست؟

پر فروش ترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟

درگاه هاي پرداختي ارز ديجيتالي

صرافي هاي معتبر ارز ديجيتال

چه كساني به مشاوره خريد و فروش ارز ديجيتال نياز دارند؟

تنها چيزي كه براي يك عمر سرمايه‌گذاري موفق نياز داريد تعدادي برگ برنده است تا مثبت‌هاي آن سرمايه‌گذاري‌هاي موفق، منفي‌هاي سرمايه‌گذاري ناموفق را پوشش دهد.

«پيتر لينچ»

مشاوره سرمايه گذاري

مهم نيست شما در كجاي اين دنيا قرار داريد، ما اينجاييم براي شما. در ?? ساعت شبانه روز و حتي در روز هاي تعطيل سال مي توانيد با بهترين مشاوران سرمايه گذاري تماس  بگيريد و از آن ها كمك بخواهيد. با مشاوره تلفني سرمايه گذاري مي توانيد درك درست تري از مشكلات سرمايه گذاري هاي خود پيدا كنيد و آن ها را به راحتي رفع كنيد.

 

سرمايه‌گذاران هميشه بايد در ذهن داشته باشند كه مهمترين معيار اين نيست كه چقدر بازدهي بدست آورده‌اند بلكه بازدهي در مقابل ريسك متحمل شده مهم است. در نهايت، هيچ‌چيز براي سرمايه‌گذار نبايد مهمتر از توانايي خوابيدن آسوده در شب باشد.

<سث كلارمن>

 

 

 

هزينه مشاوره سرمايه گذاري

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره سرمايه گذاري تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

مشاوره امور بانكي و تسهيلات

تسهيلات بانكي به خروجي بانك ها اطلاق مي گردد كه از حاصل جمع نقدينگي هاي سرگردان به دست آمده، در حقيقت بانك‌ها با تجهيز منابع خود شامل سرمايه، حقوق صاحبان سهام، انواع سپرده‌ها يا بدهي ها آنها را در جهت نيل به اهداف از پيش تعيين شده خود صرف مي نمايند . در تعريف لغوي مي توان گفت، تسهيلات كه از ريشه سهل كردن و آساني گرفته شده، به مجموعي از عمليات كه سهولت دسترسي به نقدينگي و رفع نيازهاي مالي را در بردارد، اطلاق مي گردد.

هر چند واژه تسهيلات براي اغلب ما وام هاي قرض الحسنه را تداعي مي كند ولي در حقيقت تسهيلات در برگيرنده مفاهيمي چون مشاركت مدني، مضاربه، جعاله و سلف هم مي باشد.

چگونه سود سپرده بانكي را محاسبه كني؟

چه وام هايي مي توانم بگيرم؟چقدر و چگونه؟

شرايط اعطاء وام مشاركت در ساخت چيست؟

شرايط اعطاء تسهيلات مضاربه چيست؟

شرايط اعطاي وام هاي كلان

شرايط اعطاي وام هاي خرد

وام مضاربه

مشاركت مدني

مشاركت مدني بازرگاني

تسهيلات اعتبار اسنادي

اعتبار اسنادي (ارزي)

اعتبار اسنادي داخلي (ريالي)

وام قرض الحسنه ازدواج

 

ماموريت آرموو در مشاوره سرمايه گذاري

آرموو با كارشناسان و متخصصين خود در حوزه ي مشاوره سرمايه گذاري به صورت تلفني، تيمي را تشكيل داده است، كه كار مشاوره را با بهترين كيفيت اجرا كند و به شما ضمانت كامل و اطمينان خاطر خواهد داد كه در اين مسير همراه خوبي براي تان باشد و مشكلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسي و براي رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره سرمايه گذاري تلفني (021-45298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/investment-advice/

 

كدام تيم قهرمان ليگ قهرمانان اروپا مي شود؟

۶۲ بازديد

كدام تيم قهرمان ليگ قهرمانان اروپا مي شود؟

ليگ قهرمانان اروپا هميشه يكي از جذابترين ليگ ها براي طرفدارن فوتبال بوده و هست. به نظر مي رسد پيش بيني كردن بر روي اين ليگ اين روزها پيش از گذشته باب شده است.

معمولا سايت هاي پيش بيني (معتبر ترين سايت شرط بندي جهان) به هر تيمي براساس شانسي كه براي قهرمان شدن در ليگ قهرمانان اروپا دارد و يا خير يك ضريبي اختصاص مي دهد. 

هر چقدر كه شانس برنده شدن و قهرمان شدن يك تيم بيشتر باشد ( به دليل اينكه افراد بيشتري آن تيم را انتخاب مي كنند.) ضريبي كه در سايت شرط بندي در نظر گرفته شده است نيز پايين تر است.

اما هر چقدر كه احتمال برنده شدن تيم كمتر باشد، ضريبي كه در سايت براي آن تيم در نظر گرفته شده است نيز بيشتر مي شود.

به عبارتي كاربران با پيش بيني كردن بر روي ناممكن ها مي توانند سود بيشتري به دست آورند.

البته ضريبي كه در سايت شرط بندي ارائه مي شود به خود سايت نيز بستگي دارد به عنوان مثال برخي از سايت هاي پيش بيني ضريبي كه به كاربران ارائه مي دهند، بالاتر از برخي از سايت هاي ديگر است.

يكي از اين سايت هايي كه هم ضريب بالايي براي هر رشته ي ورزشي و هم اينكه لايسنس بين المللي دارد به همين دليل كاربر به راحتي مي تواند به سايت اعتماد كند و پيش بيني هاي بزرگ انجام دهد، سايت پين باهيس (سايت شرط بندي با واريز مستقيم) است.

اين سايت بهترين سايت شرط بندي با ضريب بالا را در بين تمام سايت ها دارد و اصالتا يك بين المللي تركيه اي است و علاوه بر زبان تركي استانبولي از زبان هاي فارسي و انگليسي نيز پشتيباني مي كند.

منبع : spotifymusic

 

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

۶۳ بازديد

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

 

اكثر شركت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي كنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شركت است و آنها كاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است كه ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شركت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا كنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع كنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد كه دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شركت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي كنيد؟

بدون يك برنامه روشن و درك چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينكه آشغالداني پشت ساختمان شما يك چشم انداز يا يك مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه كسي است؟ محصولي را كه خودتان مي پسنديد انتخاب نكنيد چيزي را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل كنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي كه داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي كه از شما خريد نكرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يك PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شركت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند كه بايد بر روي آنها تجديد نظر كنند. مشتريان احتمالا قبلا يكبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممكن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمركز FOCUS:

به هر كسي كه با شما ملاقات مي كنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي كه از غرفه شما بازديد مي كنيد منجر به كاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل كنيد كه شما اطلاعات تماس هر شخصي را كه از شما هديه دريافت مي كند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم كنيد. اما اگر تلاش مي كنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب كنيد:

چيزي راانتخاب كنيد كه مخاطبان شما تا زماني كه ممكن باشد از آن هديه استفاده كنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يك تحقيق نشان مي دهد كه استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شكست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR كد و شعار باشد.

 

مسائل كيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترك مي كنند.

عرضه هداياي ارزان و بي كيفيت بدتراز اين است كه چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به كيفيت هم مرتبط است.

هر مدركي كه از فروشنده دريافت مي كنيد را بررسي كنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرك را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اختراع وسايل الكترونيكي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين كالاهاي الكترونيكي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يكي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح كردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تكنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراك گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يك وسيله پر كاربرد مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي كسب و كار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري كريستالي

• فلش مموري كارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودكار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاكچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانك :

خريد پاور بانك ارزان كه بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شركت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانك نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا كرده است. حك آرم شركت شما بر روي پاور بانك به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين كه داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شركت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيكر بلوتوث :

اسپيكر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اكتيو و پسيو، ميكروفن هاي فوق العاده، اسپيكرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيكرها مي باشد. كافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي كنيد تا برترين اسپيكر كامل قرن را در دستان خود حس كنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

۵۸ بازديد

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از كارهايي است كه بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيك و مشكلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشكل ترافيك برخورد نكنيد و در زمان تان صرفه‌جويي كنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد كه سفارش گل يكي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست كه براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارك ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نكنيد كه گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يك هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري كه حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شكل و سبك و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ كه از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امكان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باكس گل هديه مانند باكس گل رز يا باكس گل مريم يا باكسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال كرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نكته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نكته است كه اين كار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد كه بااطلاع و تسلط كافي به هنر زيبايي‌شناسي و تركيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور كرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده كرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور كنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يكي از كساني كه دوستش داريد، گل يا باكس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يكي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است كه مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌كند كسي كه دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد كه مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يكي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر كجايي كه باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يكي از كارهاي روزمره افرادي است كه يا وقت كافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيك شهر هدر دهند. اين روش بسيار كارآمد و كاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي كه امروزه افراد كمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امكان را براي افراد فراهم كرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در كنار شيك بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد كه خريد دسته‌گل يكي از كارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده كنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلكه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد كرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه مطالب كليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يكي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌كنند. خريد گل اين امكان را به شما مي‌دهد كه بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي كه وجود دارد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب كنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيك را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيك و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي كه در خريد دسته‌گل شيك مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي كه مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه كنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب كنيد. خريد گل‌هاي يكرنگ و يك‌شكل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌كنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراكه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند كرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيك درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام كار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب كرد و سفارش را ثبت كرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باكس گل رز جاودان : يك هديه خاص و لاكچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يكي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلكه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري كه ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، كريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دكوراسيون اتاق و دفتركار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در كنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميكند كه عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو كار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تك شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد كننده آن و جنس باكسي كه در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

۵۰ بازديد

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ اتمام كل دروس كنكور فقط در 4 ماه

fhh5_z3.jpg

روش 1000 ساعته حرف آخر ؛ از نكات قابل توجه و مورد نياز براي يك دانش آموز داشتن برنامه ريزي مي باشد اكثر دانش آموزان به صورت خودكار براي خودشان برنامه‌ريزي كرده و از آن استفاده مي كنند ولي بايد بدانند نوشتن برنامه نياز به تخصص داشته و كار هر شخصي نمي باشد اكثر دانش آموزان از بي‌برنامگي رنج برده و در اين مسير بارها شكست مي خورند و از ادامه دادن راه منصرف مي‌شوند و نتيجه قابل قبولي در كنكور كسب نمي‌كنند اما موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان عزيز برنامه‌هاي متناسب با روشهاي اصولي طراحي كرده كه شما دانش آموزان در هزار ساعت تمامي مطالب سه سال خود را از صفر تا صد مطالعه كنيد.

آيا در 1000 ساعته حرف آخر همه دروس را مطالعه ميكنيم؟

برنامه 1000  ساعته حرف آخر برنامه جامع و كاملي براي شما دانش آموزان مي باشد كه با روش هاي اصولي زير نظر بهترين مشاوران كشور و روش‌هاي نوين تدوين شده است كه به دو قسمت اصلي تقسيم‌بندي مي‌شود :

قسمت اول برنامه مطالعه و آموزش و تدريس موضوعات و مباحث كتاب درسي بوده كه در بسته هاي آموزشي از اين آموزش ها استفاده مي كنيد و در قسمت دوم برنامه حل تست هاي تاليفي و كنكور سراسري بوده كه شما دانش آموزان را براي كنكور سراسري آماده كند. از ويژگي هاي مهم برنامه قطاري بودن آن مي باشد براي همين به برنامه هزار ساعت برنامه قطاري نيز گفته مي‌شود دانش‌آموزان از اول طبق برنامه شروع به مطالعه كرده و طبق چينش برنامه پيش ميره روند اگر دانش آموزي در روزي به مشكل برخورده و مطالعه نكند سردرگم نشده و روز بعد از آخر همان جايي كه مطالعه كرده درس خود را ادامه مي‌دهد در صورتي كه در برنامه هاي معمولي اگر شما روزي را مطالعه نكنيد بايد ساعت مطالعه خودتان را بالا برده تا جبران آن روز را انجام دهيد.

ويژگي‌هاي مهم برنامه قطاري

1 – ايستگاه مرور و جبراني

خيلي از دانش آموزان دروس خود را مطالعه كرده و ديگر در برنامه خود مرور ندارند و اين مشكل باعث حذف اطلاعات از حافظه ما مي شود در صورتي كه ما مطالب را بايد وارد حافظه بلند مدت خود بكنيم از آنجايي كه انسان از 2 حافظه كوتاه مدت و بلند مدت برخوردار ميباشد براي انتقال اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت بايد از مرور و تكرار استفاده كنيم.

بگذاريد با يك مثال ساده توضيح بدهم شما پنج شب پيش شام چي خورديد؟! درست يادتون نمياد ولي مسير مدرسه ابتدايي تون را هنوز فراموش نكرديد اين به دليل تكرار مكرر مطالب هست پس بايد دروسي را كه در روز هاي مختلف مطالعه ميكنيم را با مرور وارد حافظه بلند مدت خود كنيم ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر ايستگاه‌هاي مرور جبراني را فراهم كرديم كه شما بعد از خواندن درس هاي خود به ايستگاه هاي جبراني رسيده كه اگر درسي را جامانده ايد و يا نياز به مرور داريد در اين ايستگاه با مرور مطالب ديگر نگران فراموشي دروس نباشيد

2- مطالعه هم زمان همه دروس

مشكل اكثر دانش آموزان مطالعه خوشه‌اي دروس مي باشد به اين صورت كه درسي را بصورت كامل در يك روز مطالعه كرده و در روز بعد به سراغ درس بعدي مي‌روند كه اين روند بازده مناسبي نداشته و باعث خستگي دانش آموز مي‌شود ما در برنامه قطاري 1000 ساعته حرف آخر تمامي دروس را به صورت همزمان پيش برده تا دانش آموزان همه درس ها رو مطالعه كنند مثلاً در روز اول درس زيست و شيمي و عربي مطالعه مي شود كه دانش آموز در يك روز فقط و فقط وقت خود را به يك درس ندهد.

3 – آزمون هاي مرحله اي

ما براي فهميدن روند پيشرفت دانش آموز درخلال درس خواندن دانش آموز ايستگاهي براي آزمون طراحي كرده تا دانش آموز بعد از مطالعه درس هاي خود از همان مباحث آزمون گرفته تا مشكلات دانش آموز نمايان شود و با بررسي تحليل آزمون مشكلات خود را رفع كند البته قبل از آزمون باز ايستگاه مرور قبل از آزمون گذشته تا دانش آموز براي آزمون نيز آماده شود.

4 -برنامه ريزي دقيق و منظم

مزاياي استفاده از برنامه ???? ساعته اينكه بدوني اگه الان شروع كنيد و درس بخونيد كي تمام درس ها تموم ميشه از ويژگي ها و مزاياي يك برنامه هستش دانش آموزان به دنبال قبولي در كنكور با يك برنامه در زمان مشخص هستند كه اين ويژگي فقط در برنامه ???? ساعته حرف آخر مشخص شده كه بدون اگر الان درستون رو شروع كنيد و روزي ? ساعت مطالعه كنيد شما بعد از ??? روز صفر تا صد دروس خود را هم مطالعه كرده و هم تست و هم آزمون داده كه اين از ويژگي و مزاياي برنامه هزار ساعته حرف آخر مي باشد كه باعث كم شدن استرس دانش آموز مي شود هر دانش‌آموزي كه حتي هيچ مطالعه هم نداشته در هزار ساعت مي‌تواند با آمادگي كامل رسيده و به هدف خود برسد.

5-پويا نمايي

شايه بگيد پويا نمايي ديگه چه كمكي به ما ميكنه؟ كافيه گذري به گذشته خود زده و تصا  ويري كه از دوران كودكي خود به ياد داريد را مرور كنيد. خب درسته حافظه تصويري انسان يكي از قوي ترين حواس انسان بوده و مطالب را در نيم كره سمت راست مغز ميگنجاند. ماهم از اين موضوع استفاده كرده و دروس را با انيميشن و شهودي سازي در حافظه بلند شما ميگنجانيم.

خلاصه كلام!!!!!

اين برنامه ريزي براي دانش آموزان كه هدف پزشكي يا دندانپزشكي و يا مهندسي دانشگاه هاي معتبر را دارند تدوين و طراحي شده تا در هزار ساعت مطالعه و حل تست بدون هيچ استرسي خود را براي كنكور سراسري آماده نمايند براي دريافت اطلاعات بيشتر در مورد برنامه ???? ساعته با شماره تماس02166028126  گرفته تا با مشاورين ارشد موسسه شرايط خود را در ميان بگذاريد

به نقل از حرف آخر مقاله روش 1000 ساعته حرف آخر